O czym musisz pamiętać tworząc firmową stronę www

Zakładanie strony internetowej dla firmy to w dzisiejszych czasach nieodłączna część prowadzenia biznesu. Zdarza się nawet, że przedsiębiorcy tworzą stronę internetową i rozpoczynają kampanię w mediach społecznościowych jeszcze zanim w rzeczywistości założą działalność, a firma zacznie normalnie funkcjonować. To ciekawa strategia, ale też bardzo wyraźny znak czasów, który bardzo dosadnie pokazuje, że tak naprawdę za pośrednictwem tylko i wyłącznie Internetu można uprawiać bardzo skuteczny marketing.

Jednakowoż aby skutecznie dotrzeć do potencjalnych klientów trzeba się wysilić. Nie wystarczy założyć prostej strony na darmowej domenie i umieścić na niej kilka zdań opisu firmy i jej produktów, o nie! Takie rzeczy robią na lekcjach informatyki dzieciaki w podstawówce i nawet one same wiedzą, że nijak nie umywa się to do stron, które można znaleźć w Internecie.

Widać więc od razu, że projektowanie firmowej strony internetowej najlepiej zlecić profesjonalistom. Sami, o ile tylko mamy smykałkę do nowych technologii, spokojnie możemy założyć bloga czy prostą witrynę z informacjami, jednak nie będzie to przykuwający uwagę firmowy serwis, którego odwiedzanie jest dla odbiorcy przyjemnością. A przecież o to nam chodzi – żeby potencjalny klient, kiedy raz wejdzie na naszą stronę, zainteresował się naszymi produktami czy usługami, kupił je, polecił znajomym albo sam wrócił po więcej.

Obecnie prosta strona z informacjami nie wystarczy, by się wybić. Witryna, na której zaprezentujemy ofertę, ceny, kontakt do nas, godziny pracy firmy z pewnością nie zaszkodzi, jednak nie jest czymś, co odróżni nas od konkurencji. Aby wybić się w gąszczu informacji trzeba czegoś wyjątkowego. Strona internetowa służy nie tylko zaprezentowaniu informacji o firmie, ale również budowaniu relacji z klientem.

Stworzenie spójnej, ciekawej kampanii reklamowej to nie lada wyzwanie. Jedną z części każdej kampanii będą strony internetowe – warto sięgnąć po pomoc agencji interaktywnej, która na co dzień zajmuje się nowoczesnym marketingiem internetowym i prowadzeniem firmowych portali. Dzięki pomocy specjalistów będziesz mógł nie tylko prowadzić zwyczajny sklep internetowe, ale też każdego dnia docierać do nowych klientów. Zadbają oni nie tylko o to, by Twoja strona dobrze się prezentowała, ale również o to, by była dostępna i przystosowana do potrzeb różnych użytkowników.

Wiedziałeś, że inaczej koduje się strony na komputery, inaczej na tablety, a inaczej na telefony komórkowe? Różny rozmiar ekranu i różny rodzaj obsługi (w komputerach są myszki czy touchpady, a tablety i urządzenia mobilne są dotykowe) wymagają różnego przystosowania strony, aby każdy użytkownik mógł z niej z łatwością korzystać. Chodzi nie tylko o to, by małe ekrany nie deformowały obrazków, co zdarza się nagminnie. Niektóre popularne szablony pozwalają stworzyć eleganckie rozwijane menu na komputerze… którego nie da się otworzyć na telefonie. Popełniając tego typu błąd odetniemy się od wielu potencjalnych klientów! Nie ma co ryzykować.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here